Λαμία: Έκοψαν την Αγιοβασιλόπιτα πάνω στο περιπολικό [εικ.]
Δίπλα στους Αστυνομικούς και ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Φθιώτιδας όπως κάθε χρόνο από το 2018 βρίσκεται δίπλα στους Αστυνομικούς που εκτελούν υπηρεσία το βράδυ της Πρωτοχρονιάς!! Έτσι και φέτος, παρουσία του Δημάρχου Λαμιέων κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου, έκοψαν την Βασιλόπιτα πάνω στο περιπολικό μπροστά στο Αστυνομικό Μέγαρο στη Λαμία και … Συνεχίστε να διαβάζετε το Λαμία: Έκοψαν την Αγιοβασιλόπιτα πάνω στο περιπολικό [εικ.].
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί