Μαθητές ξένων χωρών στο Δημαρχείο Λαμιέων

Οι μαθητές είναι στην πόλη μας  στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS

Την Τρίτη 10/5/2022 επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Λαμιέων από μαθητές ξένων χωρών που επισκέφθηκαν την πόλη μας στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS στο οποίο συμμετέχει το Δημοτικό Σχολείο Μοσχοχωρίου.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες:

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Ακολουθήστε μας στο FACEBOOK

Δες επίσης

Γιάννης Οικονόμου: Παρέμβαση για τα δικαιώματα της ελληνικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης

Παρέμβαση του Γιάννη Οικονόμου προς τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπης Alain Berset για …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *