Τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ουκρανό Πρόεδρο Ζελένσκι

 

Τηλεφωνική επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Volodymyr Zelensky

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Volodymyr Zelensky.

O Πρωθυπουργός επανέλαβε τη σταθερή θέση της Ελλάδας για στήριξη της Ουκρανίας και του δικαιώματός της να υπερασπιστεί την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα, καθώς και την αλληλεγγύη της προς τον ουκρανικό λαό.

Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας για όσο χρειαστεί, επισημαίνοντας ότι από την αρχή της ρωσικής εισβολής προσέφερε ανθρωπιστική και αμυντική στήριξη, ενώ έχει εφαρμόσει και εφαρμόζει το ευρωπαϊκό πλαίσιο κυρώσεων έναντι της Ρωσίας.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Volodymyr Zelensky αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα.

Δες επίσης

Βενεζουέλα: Εικόνες αποκάλυψης μετά τους ισχυρούς σεισμούς – Στους 188 οι νεκροί, πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι

Η Βενεζουέλα ζει τις πιο δραματικές ώρες των τελευταίων δεκαετιών. Οι δύο ισχυροί σεισμοί που …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *