Breaking News

Η Σοφία Μαραθωκαμπίτου στον Α.Ο. Λαμίας

 

Η ανακοίνωση από τον Α.Ο.  Λαμίας

«Από την άμμο στη σάλα…»

Το Δ.Σ του “Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ” ανακοινώνει επίσημα την έναρξη της συνεργασίας του με την αθλήτρια Σοφία Μαραθωκαμπίτου, που αποτελεί την 3η προσθήκη της ομάδας μας για την νέα αγωνιστική περίοδο.

Η Σοφία είναι γεννημένη στις 1 Αυγούστου 1999, έχει ύψος 1.80 και αγωνίζεται ως «Ακραία». Ακόμα, είναι απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής.
Ξεκίνησε την καριέρα της το 2015 από την Αναγέννηση Σάμου όπου έμεινε ως το 2018. Μετά πήρε μεταγραφή για τη Νίκη Αλεξανδρούπολης. Τη σεζόν 2019-2020 αγωνίστηκε στον ΑΟ Καβάλας. Την επόμενη σεζόν 2020-2021 αγωνίστηκε ξανά στη Νίκη Αλεξανδρούπολης για το πρώτο μισό της σεζόν ενώ ολοκλήρωσε την χρονιά στη Θέτιδα Βούλας. Τη σεζόν 2021-2022 αγωνίστηκε στην ομάδα των Βριλήσσιων, ενώ την περασμένη αγωνιστική περίοδο ήταν αθλήτρια του Ηρακλή Κηφισιάς.

Μετά την υπογραφή του νέου της συμβολαίου, η Σοφία δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που φέτος θα αγωνιστώ στην ομάδα της Λαμίας. Ευχαριστώ τον προπονητή αλλά και την Διοίκηση για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Εύχομαι μια σεζόν με επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς!»
Το Δ.Σ του “Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ” καλωσορίζει την Σοφία στην πόλη μας και της εύχεται να έχει πάντα υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας.

Το Δ.Σ του “Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ” ανακοινώνει επίσημα την έναρξη της συνεργασίας του με την αθλήτρια Σοφία Μαραθωκαμπίτου, που αποτελεί την 3η προσθήκη της ομάδας μας για την νέα αγωνιστική περίοδο.

Η Σοφία είναι γεννημένη στις 1 Αυγούστου 1999, έχει ύψος 1.80 και αγωνίζεται ως «Ακραία». Ακόμα, είναι απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής.
Ξεκίνησε την καριέρα της το 2015 από την Αναγέννηση Σάμου όπου έμεινε ως το 2018. Μετά πήρε μεταγραφή για τη Νίκη Αλεξανδρούπολης. Τη σεζόν 2019-2020 αγωνίστηκε στον ΑΟ Καβάλας. Την επόμενη σεζόν 2020-2021 αγωνίστηκε ξανά στη Νίκη Αλεξανδρούπολης για το πρώτο μισό της σεζόν ενώ ολοκλήρωσε την χρονιά στη Θέτιδα Βούλας. Τη σεζόν 2021-2022 αγωνίστηκε στην ομάδα των Βριλήσσιων, ενώ την περασμένη αγωνιστική περίοδο ήταν αθλήτρια του Ηρακλή Κηφισιάς.
Μετά την υπογραφή του νέου της συμβολαίου, η Σοφία δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που φέτος θα αγωνιστώ στην ομάδα της Λαμίας. Ευχαριστώ τον προπονητή αλλά και την Διοίκηση για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Εύχομαι μια σεζόν με επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς!»
Το Δ.Σ του “Α.Ο. Λαμίας 2013 ΙΝΤΕΡΚΑΤ” καλωσορίζει την Σοφία στην πόλη μας και της εύχεται να έχει πάντα υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας.

Δες επίσης

Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στο Ελληνικό Στρατό – Η ορκωμοσία της 2026 Β’ ΕΣΣΟ στο ΚΕΥΠ [ΦΩΤΟ]

Μία ιστορική στιγμή για τον Ελληνικό Στρατό  στην πόλη της Λαμίας Με στρατιωτικό πρωτόκολλο όπως …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *