“Άριστες οι σχέσεις Ελλάδας-Σερβίας”

Συνάντηση (22 Αυγούστου 2023) του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vucic

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vucic.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι δύο ηγέτες επιβεβαίωσαν τις άριστες σχέσεις Ελλάδας-Σερβίας και συζήτησαν τις προτεραιότητες σε όλο το φάσμα των διμερών σχέσεων.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε στον Πρόεδρο της Σερβίας την σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία της Σερβίας και των Δυτικών Βαλκανίων, προοπτική που εγγυάται την ευημερία και την σταθερότητα στην περιοχή.

Δες επίσης

Τα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων, 28/6/2026

Δείτε τα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων, 28/6/2026 Πατήστε εδώ στο newsbeast.gr, για να ενημερωθείτε για τις …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *