Εθελοντική αιμοδοσία από τη 2η Τ.ΟΜ.Υ Καρδίτσας την Τρίτη 14 Νοεμβρίου

Σας προσκαλούμε σε εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώνει η μονάδα Υγείας 2η Τ.ΟΜ.Υ Καρδίτσας, 9η Θεσσαλίας την Τρίτη 14 Νοεμβρίου από 09:00-13:00 στα ιατρεία της 2ης Τ.ΟΜ.Υ ,Μπιζανίου και Θεσσαλιώτιδος.

Η προσφορά αίματος είναι πολύτιμη και οι ανάγκες στο Νοσοκομείο καθημερινές. Η δωρεά αίματος από ένα άτομο μπορεί να σώσει τη ζωή τριών ανθρώπων. Καλούμε τους εθελοντές αιμοδότες ή υγιή άτομα από 18-62 ετών να ενισχύσουν την τράπεζα αίματος με τη συμμετοχή τους στη δράση.

Η αιμοδοσία είναι μια έμπρακτη έκφραση Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής 2η Τ.ΟΜ.Υ Καρδίτσας τηλ. 24410 28659

2η Τ.ΟΜ.Υ Καρδίτσας

Δες επίσης

Σε ένα 24ωρο, 33 συλλήψεις στη Στερεά Ελλάδα

33 συλλήψεις στις τακτικές εκτεταμένες αστυνομικές επιχειρήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν (23-06-2026), σε όλο το εύρος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *