Πότε αναμένεται να λειτουργήσει στην Κάρυστο, η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού

Η βουλευτής Eύβοιας Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη συμμετείχε σε εποικοδομητική συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη και τον Δήμαρχο Καρύστου κ. Λευτέρη Ραβιόλο, όπου συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Καρύστου.

Κεντρικό θέμα της συζήτησης ήταν οι εργασίες για την ολοκλήρωση της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει το καλοκαίρι, προσφέροντας κρίσιμες υπηρεσίες στους ασθενείς της περιοχής.

Η κ. Καραμπατσώλη τόνισε ότι η συνεργασία όλων αποτελεί το «κλειδί» για τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Πηγή: eviaportal.gr

Δες επίσης

Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, 25/6

Δείτε τα τρία θέματα της συνεδρίασης ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *