Breaking News

19χρονος έβρισε και απείλησε αστυνομικό όταν του έγινε έλεγχος

Ένας 19χρονος συνελήφθη το  βράδυ του Σαββάτου στο Αγρίνιο για απειλή και εξύβριση.

Συγκεκριμένα ο νεαρός, κατά τη διάρκεια ελέγχου φέρεται να απείλησε και να εξύβρισε αστυνομικό υπάλληλο, μεταδίδει το agrinionews.gr

O 19χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και σε βάρος του σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία.

Ακολουθήστε μας στο Google News!

 

Δες επίσης

Φ. Σπανός στο Περιφερειακό Συμβούλιο: «Στοχεύουμε στη συνολική και δίκαιη ανάπτυξη, ενάντια στις ενδοπεριφερειακές και κοινωνικές ανισότητες»

Η 11η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας και η 3η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *