Πρόστιμο και πειθαρχικός έλεγχος σε αστυνομικό που δεν φορούσε μάσκα

Αστυνομικός έβαζε πρόστιμα σε πολίτες για μάσκα, ενώ ο ίδιος δεν την φόραγε!

Την άμεση παρέμβαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου, προκάλεσε το περιστατικό που σημειώθηκε στην Πάτρα, με αστυνομικό που επέβαλε πρόστιμα σε πολίτες για μάσκα, χωρίς ο ίδιος να τη φοράει.

Στον αστυνομικό, σύμφωνα με το news.gr, επιβλήθηκε το προβλεπόμενο πρόστιμο των 300 ευρώ και διατάχθηκε η διενέργεια πειθαρχικού ελέγχου. Επιπλέον αποφασίστηκε η μετακίνησή του σ’ άλλη υπηρεσία.

 

Δες επίσης

Στη Λαμία το τρόπαιο της Πρωταθλήτριας ΑΕΚ 2025-26

Στις 27/6/2026 Σύμφωνα με το πρόγραμμα της  περιοδείας της ΑΕΚ με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *