Άγνωστοι βανδάλισαν τα σήματα στην είσοδο της πόλης του Αλιβερίου.

Εικόνες απαράδεκτες κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός στην είσοδο της πόλης του Αλιβερίου με τις πινακίδες με τα σήματα κυκλοφορίας να έχουν καταστραφεί.

Κάτοικοι του Αλιβερίου καλούν το Δήμο να πάρει τα ανάλογα μέτρα τοποθετώντας κάμερες ασφαλείας.

Το συμβάν είδαν έκπληκτοι κάτοικοι και ελεύθεροι επαγγελματίες την Κυριακή 13 Μαρτίου

Δείτε τις απαράδεκτες εικόνες

www.evima.gr

Δες επίσης

Δ. Παπαστεργίου: Στο Pharos AI Factory χτίζουμε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης με ελληνικό αποτύπωμα και ευρωπαϊκά πρότυπα

Ως εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει πραγματική αξία, χαρακτήρισε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *