Τις πόρτες του ανοίγει ο νέος βρεφονηπιακός σταθμός Θέρμου!

Όπως μας ενημέρωσε, ο Πρόεδρος του Ο.Κ.Π.Α.Π. Δήμου Θέρμου κ. Γεώργιος Γλαβάς, μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του ο νέος βρεφονηπιακός σταθμός.

Έχουν γίνει οι προσλήψεις τριών ατόμων, οι οποίοι από 1η Φεβρουαρίου 2023, ξεκινούν την εργασία τους στο νέο βρεφονηπιακό σταθμό.

Οι αίθουσες, έχουν διαμορφωθεί και εξοπλιστεί κατάλληλα και είναι έτοιμες να υποδεχθούν τους μικρούς μας φίλους!

Να τονίσουμε, ότι για πρώτη φορά λειτουργεί βρεφονηπιακός σταθμός στο Δήμο Θέρμου.

Πηγή: thermonews.gr

Δες επίσης

Διακινούσαν κοκαΐνη και χασίς σε περιοχές του Αγρινίου

4 συλλήψεις Εξαρθρώθηκε από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *