Breaking News

Eπίθεση από ομάδα ατόμων υποστηρίζει ότι δέχθηκε 15χρονος στην Θεσσαλονίκη

Ο ανήλικος κατήγγειλε σήμερα το περιστατικό που έλαβε χώρα στη Σταυρούπολη στο Α.Τ. Παύλου Μελά
Eπίθεση από ομάδα ατόμων υποστηρίζει ότι δέχθηκε 15χρονος το περασμένο Σάββατο στην Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε σήμερα στην Αστυνομία, το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στις 7:00 το απόγευμα στην οδό Καραολή και Δημητρίου, τον πλησίασαν τρία άτομα και άσκησαν σε βάρος του σωματική βία. Ο ανήλικος χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο.

Ο 15χρονος κατήγγειλε το περιστατικό στο Αστυνομικό Τμήμα Παύλου Μελά, το οποίο και διενεργεί την προανάκριση.

News.gr

Δες επίσης

Ν. Παπαθανάσης: Σχεδόν 1453 εκατ. ευρώ σε δήμους που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Η χρηματοδότηση αφορά στην υλοποίηση έργων αποκατάστασης ζημιών και ενίσχυσης κρίσιμων υποδομών που έχουν πληγεί …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *