Η ΔΕΥΑ ΠΑΛΑΜΑ ενημερώνει τους δημότες να μην χρησιμοποιούν το νερό για πόση, πάρα μόνο για οικιακή χρήση

Η ΔΕΥΑ ΠΑΛΑΜΑ ενημερώνει τους δημότες του Δήμου Παλαμά, οι οποίοι ακόμη υδροδοτούνται από το δίκτυο ύδρευσης του Δήμου, για προληπτικούς λόγους να μην χρησιμοποιούν το νερό για πόση, πάρα μόνο για οικιακή χρήση, διότι δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου της ποιότητάς του.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΠ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΟΥΤΡΑ – ΜΠΟΥΣΔΡΑ

 

Δες επίσης

Στη Χαλκίδα η 5η συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα» 2021-2027

Η πρόσκληση στην 5η συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα» 2021-2027. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Σας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *