Breaking News

Λαμία: Μία ρομά βρέθηκε θετική στον κορονοϊό

Γνωστοποιήθηκε που εντοπίστηκε μοναδικό  κρούσμα κορονοϊού στη Φθιώτιδα   που ανακοίνωσε νωρίτερα ο ΕΟΔΥ  σήμερα  Τρίτη 19/1/2021.

Ακολουθήστε μας  στο facebook 

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, θετική στον κορονοϊό βρέθηκε μια  61χρονη ρομά στην Ανθήλη Λαμίας. Έγινε ιχνηλάτιση των επαφών της και ήδη βρίσκονται σε περιορισμό.

Να σημειωθεί η Ανθήλη βρίσκεται ακόμη σε lockdown με αυξημένα μέτρα έως 25/1/2021,  λόγω κρουσμάτων.

Δες επίσης

Λογαριασμοί ρεύματος: «Ξηλώνεται» το μοντέλο είσπραξης μισού αιώνα – Μπαίνει τέλος στα δημοτικά τέλη

“Αποσυνδέονται” τα Δημοτικά Τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος Ένα μοντέλο είσπραξης που εφαρμόζεται σχεδόν αδιάλειπτα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *