6 νέοι υπάλληλοι στο «Βοήθεια Στο Σπίτι» του Δήμου Καρπενησίου

Ορκωμοσία 6 νέων υπαλλήλων στην υπηρεσία «Βοήθεια Στο Σπίτι» του Δήμου Καρπενησίου

Σε κλίμα χαράς υποδεχτήκαμε έξι νέους υπαλλήλους, που εντάσσονται πλέον στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.

Πρόκειται για τους: Παναγιώτη Μπόκα, Σοφία Χονδρού (ΔΕ Βοηθών Νοσηλευτών), Λαμπρινή Κονδύλη, Μαριάννα Γκιόλια, Βασιλική Κονιαβίτη και Αικατερίνη Ντάλλα (ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών).

Την τελετή της ορκωμοσίας πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Καρπενησίου Χρήστος Κακαβάς, ενώ παρόντες ήταν και οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι Χριστίνα Σβερώνη και Σταύρος Κουσιαρής.

Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι ευχήθηκαν στους νέους υπαλλήλους υγεία, καλή συνεργασία και καλή δύναμη στα νέα τους καθήκοντα!

Δες επίσης

Φθιώτιδα: Αιμοδοσίες από το Νοσοκομείο Λαμίας σε Σπερχειάδα, Αχλάδι, Πελασγία, Μακρακώμη, Αγία Μαρίνα και Αταλάντη

Δείτε πότε θα γίνουν οι αιμοδοσίες  Η Διοίκηση και το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *