“Χριστός Ανέστη”
Με κάθε επισημότητα, λαμπρότητα και κατάνυξη γιορτάστηκε η Ανάσταση στη Λαμία, 19/4/2025.
Στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου στα Γαλανέικα Λαμίας, παρουσία πολύ κόσμου, στις 12:00 εψάλη από όλους το Χριστός Ανέστη.
Με το πρώτο άκουσμα του “Χριστός Ανέστη”, ο κόσμος αντάλλαξε ευχές για υγεία και ευτυχία.
Από πλευράς επισήμων, παραβρέθηκαν ο ανεξάρτητος βουλευτής Φθιώτιδας κ. Γιάννης Σαρακιώτης, ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου, ο πρώην Δήμαρχος Λαμιέων κ. Νίκος Σταυρογιάνης καθώς και άλλοι αυτοδιοικητικοί.
Η Ανάσταση στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Λαμίας:
Δείτε φωτογραφίες από το www.fonografos.net:
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας




























