Νεκρός 44χρονος μετά από πτώση από το μπαλκόνι – Η αδερφή του μετά προσπάθησε να αυτοκτονήσει…

Οικογενειακή τραγωδία για δύο αδέρφια…

Σε διαμέρισμα του πρώτου ορόφου διέμεναν δύο αδέλφια 44 και 42 χρονών  στους Κιρκιζάτες της Άρτας. Ο 44χρονος ο οποίος αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα βγήκε στο μπαλκόνι και βούτηξε στο κενό.

Ο άντρας σύμφωνα με με το skai.gr μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείοόπου συστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Τα τραύματα από την πτώση ήταν βαρύτατα και του κόστισαν την ζωή.

Η 42χρονη όταν είδε τον αδελφό της να πέφτει στο κενό θέλησε και η ίδια να βάλει τέλος στη ζωή της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έβαλε φωτιά σε ένα από τα δωμάτια του σπιτιού, εντός του οποίου παρέμεινε. Προφανώς, στη συνέχεια λειτούργησε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και εξήλθε στο μπαλκόνι και εκεί εντοπίστηκε λιπόθυμη από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο όπου παραμένει για νοσηλεία χωρίς να κινδυνεύει η ζωή της.

_____________

*Φωτογραφία αρχείου

Δες επίσης

Επιμνημόσυνη δέηση στον ήρωα Βασίλη Ραχούτη στα Καμένα Βούρλα

Τιμάται και φέτος  η μνήμη του ήρωα της Φθιώτιδας με την αυτοθυσία του στο ναυάγιο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *