Δήμος Καρπενησίου: Δύο νέοι μόνιμοι υπάλληλοι

Ορκίστηκαν οι επιτυχόντες της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ορκωμοσίας δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων, οι οποίοι ενισχύουν το στελεχιακό δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.

Οι νέοι υπάλληλοι, που προσλαμβάνονται μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, ορκίστηκαν ενώπιον του Δημάρχου Καρπενησίου, Χρήστου Κακαβά.

Πρόκειται για τους: Αλεξανδρόπουλο Φώτιο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και Καρβέλη Κωνσταντίνο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού.

Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι τους υποδέχθηκαν με θέρμη, τους ευχήθηκαν καλή δύναμη και παραγωγική θητεία, τονίζοντας ότι η εξειδίκευσή τους θα συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους δημότες.

Δες επίσης

Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας

Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του παλαίμαχου διεθνή ποδοσφαιριστή και προπονητή Έφυγε από την ζωή …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *