Ορκίστηκαν οι επιτυχόντες της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ
Πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ορκωμοσίας δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων, οι οποίοι ενισχύουν το στελεχιακό δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.
Οι νέοι υπάλληλοι, που προσλαμβάνονται μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, ορκίστηκαν ενώπιον του Δημάρχου Καρπενησίου, Χρήστου Κακαβά.
Πρόκειται για τους: Αλεξανδρόπουλο Φώτιο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και Καρβέλη Κωνσταντίνο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού.
Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι τους υποδέχθηκαν με θέρμη, τους ευχήθηκαν καλή δύναμη και παραγωγική θητεία, τονίζοντας ότι η εξειδίκευσή τους θα συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους δημότες.
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας



