Breaking News

Φθιώτιδα: Καταγγελία για απαξίωση στα ΕΛ.ΤΑ

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Π.Ε. Φθιώτιδας καταγγέλλει τόσο τη Διοίκηση του νομού Φθιώτιδας όσο και τη Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας- Στερεάς ΕΛ.ΤΑ, όπου με τις ενέργειες τους έχουν φέρει την απαξίωση στα ΕΛ.ΤΑ του νομού μας.

Μετά από σωρεία καταγγελιών, τόσο από κατοίκους της Αταλάντης, όσο και από τον ίδιο τον Δήμο Λοκρών, επισκεφτήκαμε το κατάστημα Αταλάντης όπου και αντικρίσαμε μια απαράδεκτη κατάσταση. Ουρές εξοργισμένων πολιτών να υπομένουν ώρες έξω από το κατάστημα Αταλάντης για να εξυπηρετηθούν από έναν και μοναδικό υπάλληλο. Είναι απορίας άξιο η αδιαφορία της σημερινής διοίκησης, τόσο απέναντι στους συμπολίτες μας, όσο και απέναντι στους ίδιους τους εργαζόμενους του οργανισμού.

Αναλυτικά η καταγγελία από το ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Π. Ε. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Δες επίσης

Ο Δήμος Στυλίδας στηρίζει την “1η Ημέρα Υιοθεσίας Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς”

Στις 27 και 28 Ιουνίου 2026 Ο Δήμος Στυλίδας στηρίζει την 1η Ημέρα Υιοθεσίας Αδέσποτων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *