Στο νοσοκομείο 35χρονος με θρόμβωση και παράλυση άκρου – Πριν μέρες εμβολιάστηκε με AstraZeneca

Νέα περιστατικό θρόμβωσης και μάλιστα ενός νέου ανθρώπου μετά από εμβολιασμό του για κορονοϊό με το εμβόλιο της AstraZeneca

Συγκεκριμένα,  ένας 35χρονος από την Ιεράπετρα μεταφέρθηκε εσπευσμένα το πρωί της Δευτέρας 10/5/2021, στην Αγγειοχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ)  ο οποίος όπως έγινε γνωστό πριν από 12 ημέρες είχε εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα cretalive.gr, ο 35χρονος εμφάνισε αρτηριακή θρόμβωση, ενώ είχε παραλύσει και το αριστερό του πόδι και αμέσως εισήχθη στο χειρουργείο. Η επέμβαση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και πλέον νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Αξίζει να σημειωθεί, αναφέρει το news.gr, ότι ο νεαρός άνδρας δεν είχε διαπιστωμένα προβλήματα υγείας, ενώ πλέον η περίπτωσή του θα διερευνηθεί, κατά πόσο δηλαδή σχετίζεται με τον εμβολιασμό του.

 

 

Δες επίσης

Έπιασαν 21χρονο για κοκαΐνη, χασίς και 7 μαχαίρια

Συνελήφθη, στις (24-06-2026) το μεσημέρι στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *