Ακόμη δύο μονοκλωνικά αντισώματα σε ασθενείς στο Νοσοκομείο του Βόλου

Χορηγήθηκαν με επιτυχία, ανήμερα Πρωτοχρονιάς, δυο μονοκλωνικά αντισώματα σε δυο ασθενείς με κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου και συγκεκριμένα σε μια γυναίκα εξωτερική ασθενή, 19 ετών και σε νοσηλευόμενο άνδρα 84 ετών.

Συνολικά από τις 29-12-2021 χορηγήθηκαν έξι μονοκλωνικά αντισώματα.

Επίσης  θα χορηγηθούν δυο μονοκλωνικά αντισώματα σε δυο άνδρες, εξωτερικούς ασθενείς, ηλικίας 69 και 25 ετών αντίστοιχα.

e-thessalia.gr

Ακολουθήστε τη σελίδα μας στο FACEBOOK

Δες επίσης

Ο Υπουργός Στ. Παπασταύρου από Υλίκη: «Πολιτεία, Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ συνεργαστήκαμε και διασφαλίσαμε την άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου»

Τα έργα που υλοποιήθηκαν στη λίμνη Υλίκη και συμβάλλουν στην άρδευση του Κωπαϊδικού πεδίου, επισκέφθηκε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *