Breaking News

Χειροπέδες σε 25χρονη που άφησε μόνο στο σπίτι το δίχρονο παιδί της

 Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίστηκε σε βάρος 25χρονης γυναίκας που συνελήφθη σήμερα από αστυνομικούς της Αμέσου Δράσεως Αγρινίου.

Η νεαρή Ρομά, που διαμένει σε χωριό της περιοχής, άφησε το δίχρονο παιδάκι της μόνο στο σπίτι και έφυγε.

Τα κλάματα του μικρού κινητοποίησαν τους περιοίκους που ενημέρωσαν τις αστυνομικές αρχές που έσπευσαν ενώ στη συνέχεια εντόπισαν και την 25χρονη.

Δες επίσης

Φ. Σπανός στο Περιφερειακό Συμβούλιο: «Στοχεύουμε στη συνολική και δίκαιη ανάπτυξη, ενάντια στις ενδοπεριφερειακές και κοινωνικές ανισότητες»

Η 11η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας και η 3η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *