Χωρίς δημοτικό φωτισμό η μισή Λαμία – Τι συνέβη

Το βράδυ της Δευτέρας 23/5/2022 σχεδόν η μισή Λαμία για αρκετή ώρα ήταν χωρίς δημοτικό φωτισμό.

Όπως γνωστοποιήθηκε, υπήρξε  βλάβη  από βραχυκύκλωμα σε υποσταθμό της ΔΕΗ σε μία συγκεκριμένη γραμμή. 

Όσα σημεία της πόλης είχαν ρεύμα, είχαν διότι επρόκειτο για διαφορετική γραμμή που δεν υπέστη ζημιά.

Η βλάβη αποκαταστάθηκε τελικά από τον ΔΕΔΗΕ, χωρίς να προκαλούνται ιδιαίτερα προβλήματα.

 

Δείτε εδώ ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Ακολουθήστε μας στο FACEBOOK

 

Δες επίσης

25η Χορωδιακή συνάντηση στη Στυλίδα

Με ελεύθερη είσοδο Ο Μουσικός Όμιλος Χορωδία  Στυλίδας και  ο Δήμος Στυλίδας διοργανώνουν την 25η …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *