Δήμος Χαλκιδέων: Σε πλήρη λειτουργία τα 2 καινούρια φορτηγά αρπάγη

Σε πλήρη λειτουργία τίθενται από σήμερα, Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024, τα 2 καινούρια φορτηγά αρπάγη που απέκτησε ο Δήμος Χαλκιδέων, στο πλαίσιο του συνολικού εκσυγχρονισμού του στόλου του με 30 νέα οχήματα, μηχανήματα και απορριμματοφόρα.

Με τα δύο αυτά νέα φορτηγά ενισχύονται σημαντικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες καθαριότητας σε όλο τον Δήμο, και μάλιστα σε μια ιδιαιτέρως δύσκολη περίοδο, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας και υπολειμμάτων κλαδεμάτων, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Δες επίσης

Έπιασαν 21χρονο για κοκαΐνη, χασίς και 7 μαχαίρια

Συνελήφθη, στις (24-06-2026) το μεσημέρι στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *