Φιλανθρωπική εκδήλωση από τον Σύλλογο «Θα ξαναβγεί ο ήλιος. Αλέξανδρος»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο Σύλλογος «Θα ξαναβγεί ο ήλιος. Αλέξανδρος» για παιδιά με νεοπλασματικές ή άλλες σοβαρές για την υγεία τους ασθένειες, με την υποστήριξη του ΔΟΑΠΠΕΧ θα πραγματοποιήσει φιλανθρωπική εκδήλωση με σκοπό την ενίσχυση του συλλόγου.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί  Σάββατο 11 και 12 Ιουνίου από τις 10:00 έως τις 22:00 στην αίθουσα Αριστοτέλης στο Δημαρχείο Χαλκίδας
(Μέγαρο Κότσικα).

Ελάτε να κάνετε την ευχή σας και να τοποθετήσετε τον δικό σας ήλιο στον Κήπο των Ευχών του Αλέξανδρου.

 

Δες επίσης

735 τροχονομικοί έλεγχοι στη Στερεά Ελλάδα –  59 παραβάσεις

Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Μηδενικής ανοχής στη μη χρήση κράνους» Συνεχίζονται οι εντατικοί έλεγχοι των …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *