Η Γραμματεία της ΝΔ για άτομα με αναπηρία για την Παγκόσμια Ημέρα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την Σκλήρυνση κατά πλάκας

Στο Σύνταγμα και στο περίπτερο του “Συλλόγου Ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας” η Γραμματεία της Νέας Δημοκρατίας για άτομα με αναπηρία

Σήμερα 30/5 είναι η Παγκόσμια Ημέρα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την Σκλήρυνση κατά πλάκας ή Πολλαπλή Σκλήρυνση.

Η σκλήρυνση κατά πλάκας είναι αυτοάνοση νευροεκφυλιστική νόσοςτου κεντρικού νευρικού συστήματος, μια φλεγμονώδης κατάσταση απομυελινοποίησης. Εκδηλώνεται συχνότερα σε νέες γυναίκες και αφορά πάνω από 2 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως.

Ως Γραμματεία Ατόμων με Αναπηρία έχουμε συνεχή συνεργασία και επικοινωνία με το ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ

Τιμώντας τη σημερινή ημέρα ευαισθητοποίησης, το ελάχιστο που μπορούμε να προσφέρουμε είναι η παρουσία μας και η συνδρομή μας, όπως κάθε χρόνο, στο ενημερωτικό περίπτερο του Συλλόγου στο Σύνταγμα

«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα»!

Δες επίσης

Οι ΗΠΑ χτύπησαν ιρανικούς στόχους στα Στενά του Ορμούζ ως αντίποινα για την επίθεση σε πλοίο

Σοβαρές εξελίξεις στα στενά του Ορμούζ Οι ΗΠΑ απάντησαν στο χτύπημα του Ιράν σε εμπορικό …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *