Breaking News

Λαμία: Το “Ευχαριστώ” της οικογένειας του Θ. Αργύρη, που έφυγε από την ζωή….

Με μία ανακοίνωση στο προφίλ του σε κοινωνικό δίκτυο, η οικογένεια του Αντιδημάρχου Θανάση Αργύρη που έφυγε από την ζωή – δείτε εδώ-, ευχαριστεί το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Λαμίας.

Δείτε την ανάρτηση:

Ακολουθήστε τη σελίδα μας στο FACEBOOK

 

 

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Δήμος Λαμιέων: Με ιδιαίτερη λαμπρότητα, συγκίνηση και μαζική συμμετοχή εκδηλώσεις μνήμης για το Ολοκαύτωμα της Υπάτης

Ένα διήμερο με ποικίλες δραστηριότητες με επίκεντρο το ολοκαύτωμα της Υπάτης Με ιδιαίτερη λαμπρότητα, συγκίνηση …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *