Με τον Πρόεδρο της Σερβίας συναντήθηκε ο Κυρ. Μητσοτάκης

Η συνάντηση (4 Ιουνίου 2026) του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vučić

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Τίβατ του Μαυροβουνίου με τον Πρόεδρο της Σερβίας, Aleksandar Vučić.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας και της συνδεσιμότητας.

Συζητήθηκε ακόμη η ενταξιακή πορεία της Σερβίας, την οποία η χώρα μας στηρίζει, για την εκπλήρωση των προαπαιτούμενων προϋποθέσεων και μεταρρυθμίσεων.

Δες επίσης

Συνελήφθη Δήμαρχος μετά από μήνυση εργαζόμενης για εξύβριση και απειλή

Την μήνυσε έκανε η προϊστάμενη της Υπηρεσίας Οικονομικών Συνελήφθη ο κ. Κυριάκος Ταταρίδης, δήμαρχος Γρεβενών, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *