Ο.Φ.Δ. Λαμίας: Διάσχιση-πεζοπορία στον Ασωπό ποταμό

Μια ακόμη διαδρομή διοργανώνει ο Όμιλος Φίλων Δάσους Λαμίας, αυτή τη φορά στον Ασωπό ποταμό.

Η συνάντηση μας είναι στην γέφυρα του Ασωπού, μετά το χωρίο Ηράκλεια στις 7:00 μ.μ. Θα γίνει διάσχιση τμήματος του Ασωπού ποταμού μήκους 2 Km και επιστροφή.
Επειδή θα περπατάμε μέσα στο ποτάμι είναι απαραίτητα σορτσάκι και παπούτσια για νερό, σε μια εύκολη διαδρομή, ανάποδα στη ροή του ποταμού, με νερό 10-20 εκατοστά. Η διαδρομή ενδείκνυται και για αρχαρίους, γίνεται με δική σας ευθύνη και με τις οδηγίες και τη συνοδεία μελών μας όπως πάντα.
Καλό θα είναι στο αυτοκίνητο να υπάρχουν στεγνά ρούχα και παπούτσια για την επιστροφή.

* Λαμβάνοντας πάντα όλα τα ατομικά μέτρα προστασίας για τον Covid-19

Δες επίσης

Φθιώτιδα – Πένθιμα: Έφυγαν από την ζωή (24/6/2026)

Τέλεση κηδειών στην περιοχή της Φθιώτιδας που γνωστοποιήθηκαν -Έφυγε από την ζωή η Ελευθερία Μαργαρίτη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *