Παίκτης της Λαμίας θετικός στον κορονοϊό

Η ΠΑΕ Λαμία ενημερώνει ότι την Τρίτη, ποδοσφαιριστής της ομάδας εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα, εφαρμόζοντας τα προβλεπόμενα από το Υγειονομικό πρωτόκολλο, απομονώθηκε και υποβλήθηκε σε test Covid-19, το οποίο βγήκε θετικό.

Την Πέμπτη, υποβλήθηκαν σε τεστ και όλα τα μέλη της ομάδας, τα αποτελέσματα των οποίων είναι όλα αρνητικά.

 

Δες επίσης

Επιμνημόσυνη δέηση στον ήρωα Βασίλη Ραχούτη στα Καμένα Βούρλα

Τιμάται και φέτος  η μνήμη του ήρωα της Φθιώτιδας με την αυτοθυσία του στο ναυάγιο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *