Πρόστιμο για καύση απορριμμάτων στη Μαγνησία

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.875€, στις 23 Μαΐου 2026, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Βόλου, σε αλλοδαπό.

Ο άντρας προέβη σε καύση απορριμμάτων εντός υπαίθριου χώρου, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Νοτίου Πηλίου Μαγνησίας.

Δες επίσης

Tακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας, 18/6

Δείτε τα 8 θέματα ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Σας προσκαλούμε σε τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *