Breaking News

Συνάντηση του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με τον Υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας

Η συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας Ararat Mirzoyan

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε το μεσημέρι 27/6/2022, στο Μέγαρο Μαξίμου, τον Υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας Ararat Mirzoyan, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στην Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε το παραδοσιακά υψηλό επίπεδο των διμερών σχέσεων, με βάση τους μακροχρόνιους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο χωρών, και συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσής τους. Ο Υπουργός Εξωτερικών της Αρμενίας χαιρέτισε την άριστη συνεργασία με την κυβέρνηση και το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, από την ελληνική πλευρά, ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών Πρέσβης Θεμιστοκλής Δεμίρης, η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη και ο Αναπληρωτής Διευθυντής του Διπλωματικού Γραφείου του Πρωθυπουργού Πάρης Βλαχάκης.

Δείτε εδώ ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Ακολουθήστε μας στο FACEBOOK

Δες επίσης

Μεγάλος αστεροειδής θα περάσει κοντά από τη Γη

Ένας αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη, χωρίς πάντως να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *