Δήμος Μακρακώμης: Η αντιπολίτευση για τον αποκριάτικο στολισμό – “Παρα είναι υπερβολικό το που δαπανήθηκε”

Παρέμβαση Θύμιου  Παπαευθυμίου στην συνεδρίαση του Δ.Σ. Μακρακώμης στις 28/2/2022 για τον Αποκριάτικο στολισμό

Μετά το …σκάνδαλο με τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό  με τα χρήματα που δαπανήθηκαν,  τώρα έχουμε τον Αποκριάτικο στολισμό που κόστισε 20.000€ χωρίς εκδηλώσεις…

Ο κ. Παπαευθυμίου σημείωσε “Παρά είναι υπερβολικό το ποσό των 20.000€” για στολισμό και μάλιστα όταν δεν γίνονται και  αποκριάτικες εκδηλώσεις και θα πληρώσουν τελικά οι δημότες….

Η Δημοτικός Σύμβουλος κα Μαρία Μίχου σημειώνει προς την Δημοτική Αρχή,  “πολύ large είστε” και ρώτησε για την Επιτροπή Παραλαβής να υπάρξει ενημέρωση  “για να μην έχουμε “τα καλά” των Χριστουγέννων”.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ράμμος ρώτησε από που προμηθεύτηκε ο Δήμος τον στολισμό.

Παρακολουθείστε τη σχετική συζήτηση που έγινε:

Ακολουθήστε τη σελίδα μας στο FACEBOOK

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Στη Λαμία το τρόπαιο της Πρωταθλήτριας ΑΕΚ 2025-26

Στις 27/6/2026 Σύμφωνα με το πρόγραμμα της  περιοδείας της ΑΕΚ με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *