Συναντήσεις του Πρωθυπουργού με Υφυπουργό των ΗΠΑ και Υπουργό του Ισραήλ

Το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την Τρίτη 5 Απριλίου 2022.

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί στις 16:00 με την Υφυπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, VictoriaNuland, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στις 17:00 ο Πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση με τον Αναπληρωτή Πρωθυπουργό και Υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ, YairLapid.

Στις 17:30 ο κ. Μητσοτάκης θα συναντηθεί με τον PhilipLane, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Οι ΗΠΑ χτύπησαν ιρανικούς στόχους στα Στενά του Ορμούζ ως αντίποινα για την επίθεση σε πλοίο

Σοβαρές εξελίξεις στα στενά του Ορμούζ Οι ΗΠΑ απάντησαν στο χτύπημα του Ιράν σε εμπορικό …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *