Θετικός και πάλι στον κορονοϊό ο Δήμαρχος Δήμου Μακρακώμης

Και πάλι βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό ο Δήμαρχος Δήμου Μακρακώμης

Για δεύτερη φορά ο Δήμαρχος Δήμου Μακρακώμης κ. Γιώργος Χαντζής,  γνωστοποιεί με ανάρτηση του ότι βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και έτσι ενημερώνει όλους με όσους ήρθε πρόσφατα σε επαφή.

Συγκεκριμένα ανέφερε:

“Προς ενημέρωση των δημοτών και φίλων σήμερα Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022 διαγνώσθηκα θετικός στον Covid-19!
Εύχομαι σε όλους όσους νοσούν γρήγορη ανάρρωση!”

Δες επίσης

Φθιώτιδα: Αιμοδοσίες από το Νοσοκομείο Λαμίας σε Σπερχειάδα, Αχλάδι, Πελασγία, Μακρακώμη, Αγία Μαρίνα και Αταλάντη

Δείτε πότε θα γίνουν οι αιμοδοσίες  Η Διοίκηση και το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *