Breaking News

Θετικός στον κορονοϊό ο Ηλίας Σανίδας, Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο κ. Ηλίας Σανίδας, Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας.

Ο ίδιος ο κ. Σανίδας, με ανάρτηση του  ενημέρωσε ότι νόσησε, αναφέροντας:

“Καλημέρα σε όλους προς ενημέρωση όλων που τις προηγούμενες μέρες ήλθα σε επαφή, παρά τα μέτρα προφύλαξης σήμερα το πρωί διαγνώσθηκα θετικός στον covid 19. Καλό τριήμερο σε όλους κ πάντα με προσοχή, ο covid παραμένει ανάμεσα μας.”

Ακολουθήστε τη σελίδα μας στο FACEBOOK

Ο κ. Σανίδας σημειώνεται ότι είναι  τριπλά εμβολιασμένος και γενικά είναι ιδιαίτερα προσεχτικός, ωστόσο όπως διαφαίνεται και από άλλους που νόσησαν, ο κορονοϊός βρίσκει τον τρόπο και μεταδίδεται…

Η ιστοσελίδα μας www.fonografos.net εύχεται περαστικά και γρήγορη ανάρρωση.

 

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Λαμία: Η ετήσια εκδήλωση του Εν Κινήσει για το 2026, “Musicals”

Στις 29/6/2026 Το “Εν Κινήσει” Λαμίας και φέτος πιστό στο ετήσιο ραντεβού του, παρουσιάζει την …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *