Θλίψη για την απώλεια της Ευθυμίας Καλαβρουζιώτου

Η ΓΣΕΕ για τον θάνατο της Ευθυμίας Καλαβρουζιώτου

“Η ΓΣΕΕ εκφράζει τη θλίψη της για την απώλεια της Ευθυμίας Καλαβρουζιώτου, μιας αγωνίστριας του συνδικαλιστικού κινήματος που υπηρέτησε με συνέπεια, ήθος και αφοσίωση τους εργαζόμενους και τις συλλογικές τους διεκδικήσεις.

Η Ευθυμία Καλαβρουζιώτου υπήρξε στο παρελθόν μέλος της Διοίκησης της ΓΣΕΕ και άφησε το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα στους κοινωνικούς και εργασιακούς αγώνες. Ήταν, επίσης, κορυφαίο στέλεχος του κινήματος για τα δικαιώματα της γυναίκας, όντας Πρόεδρος της Ε.Γ.Ε. Πάτρας επί σειρά ετών.

Η πορεία της χαρακτηρίστηκε από ανιδιοτέλεια, μαχητικότητα και βαθιά πίστη στη δύναμη της συλλογικής δράσης.

Η ΓΣΕΕ εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους της.”

Δες επίσης

Συνελήφθη Δήμαρχος μετά από μήνυση εργαζόμενης για εξύβριση και απειλή

Την μήνυσε έκανε η προϊστάμενη της Υπηρεσίας Οικονομικών Συνελήφθη ο κ. Κυριάκος Ταταρίδης, δήμαρχος Γρεβενών, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *