Το ΚΚΕ καταδικάζει τη νέα τραμπούκικη επίθεση σε βάρος του δημοσιογράφου

 

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ  για την επίθεση σε βάρος του δημοσιογράφου Γ. Παπαχρήστου

 

“Το ΚΚΕ καταδικάζει τη νέα τραμπούκικη επίθεση, αυτή τη φορά σε βάρος του δημοσιογράφου Γ. Παπαχρήστου.

Οι επαναλαμβανόμενες επιθέσεις εναντίον δημοσιογράφων και μάλιστα από μεγαλοεπιχειρηματίες, όπως καταγγέλλουν τα θύματα των επιθέσεων, στρέφονται κατά της δημοσιογραφικής ελευθερίας, αλλά αναδεικνύουν και την ασυδοσία των δραστών, που εμπεδώνεται από ένα κράτος που τους παρέχει ασυλία παντού.”

Δες επίσης

Ψηφίσθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο και η τροπολογία για τον νόμο Κατσέλη

Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε το νομοσχέδιο – Πως ψήφισαν τα κόμματα Με τη θετική ψήφο της …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *