Το Σάββατο 31 Αυγούστου η συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη στην παραλία της Αγίας Αννας

Για τις 24 Ιουλίου είχε προγραμματιστεί η συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη στη Βόρεια Εύβοια, αλλά αναβλήθηκε.

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, που διοργανώνει τη συναυλία στο πλαίσιο του προγράμματος “Το Μέγαρο στη Βόρεια Ευβοια- Οι γέφυρες της μουσικής”, ανακοίνωσε τη νέα ημερομηνία της, που είναι το Σάββατο 31 Αυγούστου στις 9 το βράδυ στην παραλία της Αγίας Αννας.

Μαζί με τη μεγάλη τραγουδίστρια θα βρεθεί επί σκηνής και η Παυλίνα Βουλγαράκη. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Δες επίσης

Εγκαινιάστηκε το κλειστό γήπεδο Ερέτριας

Εγκαίνια στο σύγχρονο κλειστό γήπεδο Ερέτριας Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Ερέτριας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *