Β. Στεργίου για την επέτειο του 1821: “Τιμούμε με μεγίστη συγκίνηση και υπέρτατο σεβασμό τους προγόνους μας”

Το μήνυμα της Δημάρχου Δήμου Στυλίδας κας Βιργινίας Στεργίου:

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Δύο αιώνες ακριβώς μετά, θυμόμαστε και τιμούμε με μεγίστη συγκίνηση και υπέρτατο σεβασμό τους προγόνους μας με τις αδούλωτες ψυχές, στους οποίους οφείλουμε την προσωπική μας ύπαρξη, την κρατική μας υπόσταση και την εθνική μας υπερηφάνεια! Με την αρετή και την τόλμη τους, με τις κακουχίες και τις στερήσεις τους, και τελικά με το αίμα και τη θυσία τους, με την ίδια τους τη Ζωή, κέρδισαν την πολυπόθητη Ελευθερία και την Αξιοπρέπεια γι’ αυτούς, για τα παιδιά τους και για τις νεότερες γενιές των Ελλήνων. Για όλους μας!!! Για όλους τους Έλληνες σ’ όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου!
Χρόνια πολλά στο Έθνος μας!
Χρόνια πολλά σε όλους!

Δες επίσης

Το τρόπαιο της ΑΕΚ στη Λαμία! [ΦΩΤΟ]

Πολλοί φίλοι της ΑΕΚ στην πλατεία Ελευθερίας για το τρόπαιο του Πρωταθλήματος  της Super League! …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *