Breaking News

«Βροχή» τα πρόστιμα σε μπαρ με όρθιους πελάτες

«Έβρεξε» πρόστιμα σήμερα τα ξημερώματα στο Αγρίνιο σε μπαρ για όρθιους πελάτες.

Συγκεκριμένα, από αστυνομικούς της Ειδικής Ομάδας Ελέγχων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας, συνελήφθησαν τρεις ιδιοκτήτες καταστημάτων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφέ μπαρ) διότι κατά τη διάρκεια ελέγχων διαπιστώθηκε η παρουσία όρθιων πελατών.

agrinionews.gr

Δες επίσης

Φ. Σπανός στο Περιφερειακό Συμβούλιο: «Στοχεύουμε στη συνολική και δίκαιη ανάπτυξη, ενάντια στις ενδοπεριφερειακές και κοινωνικές ανισότητες»

Η 11η τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας και η 3η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *