16χρονη έπεσε από μπαλκόνι του δεύτερου ορόφου

Άγνωστο προς το παρόν πως συνέβη η πτώση της κοπέλας

Μία 16χρονη  μαθήτρια, έπεσε από μπαλκόνι του δεύτερου ορόφου στην πόλη της Ορεστιάδας, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες προς το παρόν.

Η κοπέλα μεταφέρθηκε τραυματισμένη στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου  όπου διαπιστώθηκε ότι φέρει πολλαπλά κατάγματα στην λεκάνη και τραυματισμούς στο πρόσωπο.

Στην 16χρονη παρέχεται ιατρική φροντίδα και  σύμφωνα με την ΕΡΤ Ορεστιάδας, πιθανολογείται ότι θα μεταφερθεί για νοσηλεία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

 

Δες επίσης

Δύο συλλήψεις για αρχαία [εικ.]

Συνελήφθησαν,  (25-06-2026) το μεσημέρι, στην ευρύτερη περιοχή του Καρπενησίου Ευρυτανίας, από αστυνομικούς της Α’Ο.Π.Κ.Ε. του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *