17χρονη έπεσε από πεζογέφυρα

Μία 17χρονη, άγνωστη προς το παρόν πως και γιατί, έπεσε από την πεζογέφυρα της Εκτενεπόλ στην  Ξάνθη  το απόγευμα της Κυριακής (17/5/2026).

Σύμφωνα με πληροφορίες, περαστικοί και κάτοικοι της περιοχής άκουσαν τις φωνές της νεαρής και ειδοποίησαν άμεσα την Αστυνομία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ.

Οι δυνάμεις που έσπευσαν στο σημείο παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στη 17χρονη, η οποία στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο.

Η νεαρή είναι σοβαρά τραυματισμένη στα κάτω άκρα.

Πηγή: lifo.gr με πληροφορίες από Xanthinews

Δες επίσης

Σε Red Code η Φθιώτιδα με “Πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς” κατηγορίας 4

Έκτακτη Συνεδρίαση του Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. Π.Ε. Φθιώτιδας Πραγματοποιήθηκε, σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, έκτακτη συνεδρίαση του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *