48χρονος θέλησε να βάλει τέλος στη ζωή του με φυτοφάρμακο…

Να αυτοκτονήσει προσπάθησε σήμερα Δευτέρα 6/6/2022 το πρωί 48χρονος   καταναλώνοντας ποσότητα φυτοφαρμάκου.

Ο άνδρας, αλβανικής καταγωγής, βρέθηκε πεσμένος στο σπίτι του στη Νέα Αγχίαλο από συγγενικό του πρόσωπο γύρω στις 11 το πρωί.

Κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο μεταφέροντας τον 48χρονο στο Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Ο 48χρονος  υποστήριξε πως ήπιε μισό μπουκάλι περίπου στις 9.30 το πρωί, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του είναι καλή και δεν κινδυνεύει.

Πηγή: e-thessalia.gr

Δείτε εδώ ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Ακολουθήστε μας στο FACEBOOK

Δες επίσης

e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Οι καταβολές από 22 έως 26/6

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Ιουνίου  2026 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *