Φωτιά σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ

Φωτιά ξέσπασε από άγνωστη αιτία σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια που βρίσκονται σταθμευμένα στις γραμμές στο ύψος της οδού Λατταμύα, στη συνοικία της Νεραΐδας στην Λάρισα, το μεσημέρι της Πέμπτης.

Πυκνοί καπνοί σκέπασαν τον ουρανό με αποτέλεσμα την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που βρίσκεται στο σημείο με οχήματά της.

Επίσης, έχουν φτάσει άνδρες της Αστυνομίας όπως και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Πηγή: kosmoslarissa.gr

*φωτογραφία αρχείου

Δες επίσης

Ανατροπή στα κόκκινα δάνεια: «Κούρεμα» δόσεων και αναδρομικά!

«Κούρεμα» στις υπέρογκες χρεώσεις σε κόκκινα δάνεια του νόμου Κατσέλη φέρνει η νομοθετική ρύθμιση της …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *