Breaking News

Φωτιά σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ

Φωτιά ξέσπασε από άγνωστη αιτία σε εγκαταλελειμμένα βαγόνια που βρίσκονται σταθμευμένα στις γραμμές στο ύψος της οδού Λατταμύα, στη συνοικία της Νεραΐδας στην Λάρισα, το μεσημέρι της Πέμπτης.

Πυκνοί καπνοί σκέπασαν τον ουρανό με αποτέλεσμα την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που βρίσκεται στο σημείο με οχήματά της.

Επίσης, έχουν φτάσει άνδρες της Αστυνομίας όπως και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Πηγή: kosmoslarissa.gr

*φωτογραφία αρχείου

Δες επίσης

Mε το πρώτο “Σήμα Διαφορετικότητας” τιμήθηκε η Eurobank

Από το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Η Eurobank συγκαταλέγεται στις πρώτες 41 επιχειρήσεις στην …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *