Breaking News

Λαμία: Το “Ευχαριστώ” της οικογένειας του Θ. Αργύρη, που έφυγε από την ζωή….

Με μία ανακοίνωση στο προφίλ του σε κοινωνικό δίκτυο, η οικογένεια του Αντιδημάρχου Θανάση Αργύρη που έφυγε από την ζωή – δείτε εδώ-, ευχαριστεί το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Λαμίας.

Δείτε την ανάρτηση:

Ακολουθήστε τη σελίδα μας στο FACEBOOK

 

 

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Ημερίδα διαπραγματευτών της Ελληνικής Αστυνομίας στη Λαμία

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε Ημερίδα διαπραγματευτών της Ελληνικής Αστυνομίας στη Λαμία, έδρα της Γενικής Περιφερειακής …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *