Breaking News

Σε Ψυχιατρική Κλινική νοσοκομείου, ασθενής σκότωσε 63χρονη…

 

Σοκ έχει προκαλέσει στην Κέρκυρα το απίστευτο περιστατικό που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου του νησιού.

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ένας ασθενής σκότωσε μια 63χρονη ασθενή με στύλο που επίσης νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του νοσοκομείου Κέρκυρας, σύμφωνα με το corfutvnews.

Αμέσως σήμανε συναγερμός και έχουν κληθεί γιατροί και νοσηλευτές της Ψυχιατρικής Κλινικής, οι οποίοι καταθέτουν στους Αστυνομικούς.

Την έρευνα έχει αναλάβει το Εγκληματολογικό της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Κέρκυρας.

Σύμφωνα με τη Διοικήτρια του Νοσοκομείου κυρία Εγγλεζοπούλου, πρόκειται για ένα τραγικό περιστατικό ενώ διατάχθηκε ΕΔΕ.

Πηγή: zougla.gr

*φωτογραφία αρχείου

Δες επίσης

Χάος στη Βενεζουέλα από τον διπλό σεισμό 7,2 και 7,5 Ρίχτερ – Στους 32 οι νεκροί, φόβοι για χιλιάδες

Η κυβέρνηση κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ζητώντας από γιατρούς και νοσηλευτές να σπεύσουν στα νοσοκομεία …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *