Σε Ψυχιατρική Κλινική νοσοκομείου, ασθενής σκότωσε 63χρονη…

 

Σοκ έχει προκαλέσει στην Κέρκυρα το απίστευτο περιστατικό που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου του νησιού.

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ένας ασθενής σκότωσε μια 63χρονη ασθενή με στύλο που επίσης νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του νοσοκομείου Κέρκυρας, σύμφωνα με το corfutvnews.

Αμέσως σήμανε συναγερμός και έχουν κληθεί γιατροί και νοσηλευτές της Ψυχιατρικής Κλινικής, οι οποίοι καταθέτουν στους Αστυνομικούς.

Την έρευνα έχει αναλάβει το Εγκληματολογικό της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Κέρκυρας.

Σύμφωνα με τη Διοικήτρια του Νοσοκομείου κυρία Εγγλεζοπούλου, πρόκειται για ένα τραγικό περιστατικό ενώ διατάχθηκε ΕΔΕ.

Πηγή: zougla.gr

*φωτογραφία αρχείου

Δες επίσης

Πώς ο «Πύργος του Αίματος» έγινε ο Λευκός Πύργος της Θεσσαλονίκης

Γράφει ο Κωνσταντίνος Τσιρώνης Πώς ο «Πύργος του Αίματος» έγινε ο Λευκός Πύργος της Θεσσαλονίκης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *